Esimin tarafı kurbana girmeyi düşünüyorlar, malum fiyatlar cok yüksek ama geçen sene de aynı sekilde yapıp kestiler,eşimin adına girip 1 hisseye 2 kisi ortak para ödedi. Bu senede kayinvalidem adına kesip parasını yarı yarıya vercekmisiz. Ben de bunu araştırdım bu uygun olmadığı ve ibadet yerine getirilmediği bilgisine ulaştım. Onlara soyledim ve nasil odeyelim hepsini, kesmezsek etimiz olmaz et kıyma zaten cok pahalı dediler. Bende siz ibadet icin yapmış olmuyorsunuz et yemek icin mi yapıyosunuz dedim. Bu konu hakkinda bilgi sahibi olan var mi?