Bugün 2 . Gün du tuvalet eğitiminde ilk gün 1 kere tuvalete gitti, bugün ise sadece 1 kere altına yaptı çişini kakasini yapti bugün hep tuvalette. Oda yani saat başı ben götürüyorum yapıyor. Goturmesem altına yapar söylemiyor yani. 100 kere soruyorum oğluma. Bu arada 3 yaşında. Gece uyuduktan sonra altını bezlemelimiyim yoksa tuvalete mi kaldirmalimiyim. Tuvalete kaldirsam kıyamet koparır bebeğim var uyandırır. Gecicimi altına yapması gece