Bennededimki Bebeğimde böyle birşey yoktu. Birkaç haftadır var günde 3 kez kaka yapıyor ve yemeklerden hemen sonra. Doktora gitmeli miyim ? (13 aylık)🌸😊
bittercikolata__ Bennededimki Normal bence canım ya ishal değilse. Metabolizması hızlıdır o yüzden. Ben kendimde öyleyim yemek yedikten 5 dakika sonra hemen tuvalete giderim metobolizmam hizliymis o yüzden
saribez Bennededimki ay benim oğlum da aynı ya son günlerde çok güzel yemek yiyor maşallah ama 3 öğünün 3unde de büyük tuvaletini yapıyor sevinemiyorum bile iyi yedi diye 😅 (23 aylık)
tosbikim2020 Benumkide öyle 19 aylukk yediği gibi çıkartıyor bu yüzdende doğru düzgün kilo aldığı yok
nilsupandr Benim oğlum da öyle bütün kan tahlilleri normal daha yemek yer yemez kaka yapar günde 4-5 kez kakalı bez değiştiriyorum hatta öyle oldu ki artık kaka saatlerimiz bile belli diyebilirim doktorumuz metabolizmaya bağladı