Merhaba acaba durum ne oldu? Doktora gittiniz mi ben de bugün üç yaş kızımda gördüm yeşil akıntımızın ve çamaşırımda kurumuş. Ben bir kaç gündür çok yıkıyorum kaşıntı olmasın sitede müslin bezle çok iyi kuruluyorum biraz sert olmuş olabilir belki acaba bunlar etkiler mi diye düşündüm. Arada kaşıyordu kendini ama böyle bi şeyle ilk kez karşılaştım açıkçası çok üzgünüm bilmiyorum çok küçük belki de ondan. Yarın hemen doktora götüreceğim ama çok tedirginşm. Hemen geçer mi tekrarlar mı daha çok küçük 🥹🥹🥹🥹🥹