civcivmom Bebeğim 2 yaşında ventolinü 2 ml verdim tek olarak biriey olurmu ? Doktor serum fizyolojik ile karıştır demişti onu gözden kaçırdım ventolini verip arkasına serum fixyolojik verdim havayla biriey olrmu ?
inci_taneleri civcivmom bizede karıştırıp verin tek vermeyin dedi doktor ama sebebini açıklamadı bilgim uok ama üstte kalsın
farelikoyunkavalcisi civcivmom tek seferse sorun olmaz ama yan etki olarak çarpıntı yaptığı için seyreltip verilmesi gerekiyor hafifletmek için
banumeral23 İlaç ağır olduğu için serumla seyreltilmesi gerekiyor o yüzden serumla karıştırıp verin diyorlar zarar verirmi bilmem bi doktorla konuşun isterseniz veya zehirlenme hattını arayın ordaki doktorlar hemen bilgi veriyor