sult_n208 29aydan selamlar☺️ dogdugunun gecesinde hastanedeki herkesler uyudu kizcemle biz ikimiz birbirimize bakisiyoduk. O gun bu gundur sevmez uykuyu, geceleri saat basi uyanir, gunduz uykularini 21aylikken birakti sanki cok uyuyomus gibi🤷 gunduz yeterince kosturuyoruz, egleniyoruz, oynuyoruz, sarilip öpüşüyoruz ama yok yani uyumuyo. Takipli gittigim cocuk doktoru nasil diye sordugu her seferinde uyumuyo bu yaa diye sizlanirdim hep her seferinde, adam en sonunda dayanamadi kizim bu cocuk 1bucuk yasinda ve bu zamana kadar her geldiginde uyumuyo diyosun e biliyosun uyumuyosa bu durumdan şikayetçi olmak yerine kabullen artik senin cocugun uykuyu sevmeyen bi cocuk deyince bi simsek cakti bende. O zaman bu zamandir sikayet etmiyorum artik. Sagligi yerinde, kismen istahi var, yanindayiz diye iyi tarafindan bakıyorum artik🤷