mymom81 Of biz kadınlar çok fenayız ya hahahaha bende kendime yeni alıp 11 i eşime vericem garibim nasılda mutlu ama 11 kullanıcam diyor 😂😂 bizde yazın tatile gidince veya doğum günü her anda kısaca ben foto çekiyorum ve seviyorumda özeniyorımda açıkçası o yüzden güzel çeken bişey olsun istiyorum. Kimisi 13 iyi diyor kimisi 15 kötü diyor çözemedim henüz. Ancak 13 ile 15 aynı ise 15 almak mantıklı çünkü yeni sürüm en azından