aliceinwonderland Ben şu anda 33 yaşındayım eşim 39 🤗 8 yıldır da evliyiz. Üniversite de tanıştık. Hayatımın en büyük şansı ve aşkı kendisi bir daha bu dünyaya gelecek olsam yine eşimin eşim olmasını isterdim☺️
buglemss aliceinwonderland ben 26 eşim 31 4 yıllık evliyiz çok şükür hiç pişman olmadım umardınla olmam Allah herkesim yuvasına huzur nasip etsin
papatyagibi aliceinwonderland Agustosta ben 29 olacagım o 33 olacak Dört yas var aramızda Tanıstıgımız zaman ben üniversiteye gidiyordum Yedi yıldır evliyiz Yine olsa yine evlenirdim 🙏🏻
Aaayyssee aliceinwonderland aramızda sekiz yaş var ben 24 eşim 32 yaşında başta zor gibi geldi anlaşmamız ama sonra eşim bana ayak uydurdu,olgun olması da çok iyi bir şey bana göre,her açıdan iyiki yani 💖
aliceinwonderland buglemss Gayet normal bence yaş aralığınız☺️ Maşallah daha nice güzel yıllarınız olsun insallah
Birdunyabircennetannesi aliceinwonderland Ben 27 Eşim 29 Yine dünyaya gelsem eşimle evlenmek isterdim 💜
Pnr22 aliceinwonderland eşim 27 ben 30 çok severek evlendik masallah halimiz çok iyi 2 evladımız var 😊
Xnewmomx Pnr22 yemin ederim erkeğin küçük olmasıyla evlilik yürüyo kanıtlayamam ama benim başımdan kötü şeyler geçti kaderimde varsa benden küçük sonsuz mükemmel bir evlilik eş baba olmasını istiyorum
aydanur_98 siwpma kusura bakmayın beni yalniş anlamadınız inşallah biz de aynıyız ondan öyle tepki verdim ❤️