Arkadaşlar oğlum 25 aylık önceden pek böyle değildi ama son bir kaç aydır yediği hiç bir şeyi çiğnemiyor direkt yutuyor sert lokmaları bile yani o zamanda boğazında kalıp öğürüyor ve kusacağını düşündüğü için korkup bir daha yemek istemiyor . Resmen döngü içinde bu durumu yaşıyoruz iştahsızlık zaten mahvetti beni ne yaparsam yapayım yemeğiyle sadece oynamak istiyor yeni ek gıdaya geçmişiz gibi resmen . Gerçekten bu durum çok canımı sıkıyor öğünlerini zorla yediriyorum oyalayarak yedirmeye çalışıyorum ekran da izletmek istemediğim için 1 saatte anca yiyor bu durumu yaşayan var mı geçici mi acaba :/ var mı önerileriniz yemek saati geldiğinde stres basıyor 25 aylık daha 1 kez olsun acıktığını belirtmedi bebekliğinden beri emmek için ağladığını bile bilmem gelişimi de her gittiğimizde doktor iyi diyor bence tamamen benim beslenmesine dikkat edip çok üzerine titrememden kaynaklı yoksa asla gelişmeyecek :(