escenko Kızlar hangi demir damlasını kullanıyorsunuz? Ocean mikrofer kullanmaya başladık ama kızımda ilginç şekilde gaz problemi olmaya başladı bunu yaşayan var mı? Siz hangisini kullanıyorsunuz?
Canss3535 escenko en temiz içerikli nevwit ve bestiron diye biliyorum. Instagram da dytgamzehome_blog diye bi sayfa var nedenleriyle içeriklerini yazmış bakın isterseniz.
Hry-ayhn26 mehmetalp42 kullanmanı tavsiye etmem hem içeriği temiz değil hem de diş çıkardı an siyah lekeler oluyo kendi oğlumda fark ettim an bıraktım şuan 1.5;6 yaşında ön yan dişlerde nokta kadar siyahlık var
User00 aylin212_ ben 2 yila yakın kullandım, yegenim için de ayni sekilde aylardir kullaniyorlar öyle bir sıkıntı yaşamadık. Sizde niye öyle oldu acaba😐
berenzz Ben ilk kızımda sidefer kullanmıştım memnun kalmıştım şimdi bebeğimdede bunu kullanmayı düşünüyorum
mehmetalp42 mehmetalp42 Hry-ayhn26 ne yapayimm o zaman Ocean mi alsam Zaten D vitamini Ocean kullaniyoruz
escenko TulayGeriDon ben memnun kalamadım maalesef bebeğimde aşırı gaz problemi oldu ki hiç gazlı bebek değildir
User00 escenko ben çok araştırarak Bestiron a başlamıştım. İçerik temiz, bir sıkıntı yaşamadık kullandigi süreçte