Öncelikle çok geçmiş olsun,gönlünüzü ferah tutun inşaAllah 🙏🏻 yaklaşık 8 ay önce babam ameliyat oldu. 57 yaşında. Ameliyatın başarılı olma ihtimali %20 idi. Evlatları olarak bize karar vermemizi söylediler… Psikolojik olarak zor bir süreç. Çok şükür ki başarılı geçti. Zor bir ameliyat. Sonrası daha önemli. Çok kalabalık bir aile olmamıza rağmen asla ziyaretçi kabul etmedik. Sadece annem baktı. Biz ihtiyaçlarını alır kapıya bırakırdık. Bizleri dinlemeyip hasta ziyaretine gelen büyükleri de kapıdan yolladık. Kesinlikle hijyen çok önemli olmalı. Enfeksiyon kapmaması lazım. Yaklaşık bir ayda tamen kendine gelmişti babam. Ölüm korkusu çok yaşamıştı. Asla odada yalnız kalmak istemiyor,uyuyamıyordu. Çok şükür atlattı. Umarım anneniniz ameliyatıda başarılı geçer. Şifalar diliyorum