Dondurmalikahve metemom_ Biz 1025 yilindayiz unuttun mu? Hayır bir de kimsede cep telefonu falan yok ya bu arada bayağı da geç geciyorlarmis mazallah insanlar aç oruç falan tutar teravihden sonra çalmalari gerek. Dkskkd