Bayanlar 46 günlük bebeğim var doğduğundan beri Nivea şampuan ve yağ kullanıyorum son 1 haftaya kadar hiç sorun yaşamamıştım ama 1 haftadır banyodan sonra kafasında konak yapmaya başladı ve yüzünde vücudunda kuruluk zaten vardı doktor atopik olabilir demişti ama sanki dahada kuruttu gibi sizdede varmı böyle sorun yaşayan konak olan