Kendimede vakit ayırmayi seviyorum.bebegim 17 aylik.tahmin edersiniz günumuzun nasil geçtigini.ayriyetten yemek derdi çamaşır anlicaginuz bitmeyen ev işleri derken pertim çıkıyor bebegim 8.9 gibi gece uykusuna geçiyor.benimde pilim bitiyor zaten.uyusam uyurum hatta bazen direkt hemen kalan işleri halledip yada yada yarinin işini hafifletip yatiyorum.ama cogu zman ne kadar yorgun olsamda kendime vakit ayirmak istiyorum.cilt bakimı,kitap okuma, tv izleme çaayy abur cubur yeme.arkadasima kahveye gitme,onu çagirma.bana iyi geliyor.siz ne düşünüyorsunuz?nasıl yapiyorsunuz