Lalegul56 16 ay arayla bebeğim oldu ve doğum yaptığım gün sütüm vardı öyle düşünün, hamileylen bile emzirdim doğumdan sonra emzirmedim gece süt bitti dedim ve kabullendi bebek emerken de hiç ama hiç kıskanmadı , inanın düşündüğünüz gibi olmuyor tam tersine o kadar çabuk alışıyorlar ve unutuyorlar ki