kubrace kızımla 5 aylık,1 yaş, 2 yaşta 3 kere yolculuk yaptık 2 tanesi 20 saatlik yol biri 12 saatlik yoldu. Tavsiyelerim şu yönde bebeğinize kalın şeyler alın soğuk olur ama arabada incecik giydirin bildiğin sade alt üst pijama hatta ben ayağındaki çorba kadar çıkarıyordum otobüsler sıcak oluyor sadece molalarda hemen altına bir eşofman üstüne mont alıp çıkarıyordum. Sıcaktan hasta olur soğuktan olmaz …
Ekstra minik bir yastık ince Müslim bir örtü alıyordum otobüste yatırmak için ..
Bez ıslak mendil yedek kıyafet bu şekilde .
Gece yolculuğu olacağı için sorun olmuyor yani benim kızım aşırı hareketli bir dk zor zaptedilen bebek olmasına rağmen otobüs seyir halinde olduğu için içerisi karanlık ve sıcak olduğu için hiç uyanmıyordu 2 kere kalkıyordu emince geri yatıyordu