Son ay 4 aylık bebegim 750 gr aldı diye doktor az dedi ve mama takviyesi verdi geceleri sık uyandığını söyledim açlıktan dedi ama 90 cc mama veriyorum üzerine beni emiyor yine 2 saatte bir uyanıyor alışkanlık olmuş gibi geliyor. Sizin bebekleriniz nasıl bu konuda. Doktora alışkanlık olabilirmi dedim hayır dedi emin bir şekilde açlıktan dedi.