Baybyuras Eskiden göğüslerin dik ve küçüktü şuan emziriyorum doğal olarak büyüdü ve büzüştü emzirme bittikten sonra eski hali olmasada biraz olsun dikleşip sertleşirmi
Honki_Ponki Baybyuras Tıbbi bir operasyon istiyor nedense🤭😁😂 3 tane dogurdum üçündede yerlerde gezdirdim halada öle yaşamaktayım 😅ahhh ahhh keşke dogurmadan önceki memişlerim olsa🙄🥺
gokce3535 Baybyuras benım neredeyse hıc yoktu ama öyle bı buyudukı sımdı biri daha büyük uçları kara duruyor çok sarkık ve büzüşük maalesef böyle kaldı
smnbr Baybyuras Yok o kdar olmadı. Zaten sütüm çok azdı benim. Öyle verimli emzirme de olmadı maalesef Toparlayıcı sütyenler belki işinize yarar
aymtii Baybyuras ay düzelecek diyen varsa nolur bana da desin. Resmen toprağa bakıyorlar. Eskiden küçüktü, hamileyken büyüdüler, hoşuma gitmişti ama 15. Aya girmek üzereyiz ve durumlar çok kötü. Vücudumdan kopup düşmek istiyorlar resmen.
Honki_Ponki Bty5 Kişiye göre degişiyor göbek mesela ben ikinci dogumunda çok kilo verdim ve göbüşüm yoktu ama ilk dogumumda hemen veremedim kilomu göbegim kalmıştı 5 yıl o göbüşle gezdim hamile kaldım 2 ciye dogurdum böbüşüm gittiydi 12 yılsınra üçün cüyü yaptım o göbek geri geldi mayalanmış bir hamur gibi geziyor ben le bütün gün 🤭🤣🤣🤣
yakisiklinin_annesi Bty5 vücutdan vücuda değişiyor benim ki normal doğum hiç göbeğim kalmadı doğum yapmamış gibiyim sezeryanda da hiç göbeği olmayanlar var çevremde
amazontuba Bty5 ilk zamanlar baya kanım çekiliyordu enerjim kalmıyodu ama şuan(8.ay) daha rahatım Çünkü eskiden her dakka emmek isteyen bebem şuan günde 3-4defa emiyor
likeli Bty5 ilk aylar emzirmeye başladığım an uyku bastırıyordu gözlerimi zar zor açık tutardım. Şu an 14 ay 3 haftalık artık sadece süt bittiğinde boş memeyi çekerse damarlarım çekilir gibi oluyor onun dışında halsizlik yaşamıyorum.
Baybyuras yakisiklinin_annesi olabilir o zaman ablam 49 kiloya düştü emzirirken şimdi 57 kilo baya toparlanmıştı kilodan olabilr
Baybyuras yakisiklinin_annesi benimde var etrafımda sezeryan göbeği kalmayan ama ben 50kilo olmama rağmen göbeğim var malesef kişiden kişiye değişiyo sanırım