biee23 Başına gelen var mı ön dişlerin orta kısımlarında siyah leke oluştu. D vitamini kullanıyoruz. Antibiyotik 1 ay önce bir kaç gün kullandık sadece içmedi. Geçici bi durum mu acaba başına gelen varmı
sekerszkahve biee23 benim kızımda da aynı sorun var 19 aylık doktora sorduk süt çürüğü olabilir dedi fırçalayın ama izin vermiyor ki fırçalayayım doktora götürecem bakalım
2cocukluana_ biee23 kan ilacı kullandiysaniz ondan olmuştur inşallah sizin geçer benim oğlumun geçmedi 5 yaşında siyahlık duruyo
biee23 sekerszkahve Ben bi şekilde fırçalıyorum hergün ama birden bire oldu. Kan ilacı kullandım ocean o bitti bittikten sonra oldu
sekerszkahve biee23 bizimkisi de birden bire oldu ve kan damlası falan hiç kullanmadık fırçalamaya çalışıyorum ama izin vermiyor
Hry-ayhn26 biee23 fırçalama ile geçiyor benim oğlumda da oldu doktor fırçalama ile ek gıda sonrası yıkama fırçalama yapınca geçer dedi ama benim oğlum izin vermiyor o yüzden kaldi
minosu biee23 karbonatlı sumu sakın denemeyin benim kızımında dişleri lekelendi hergün düzenli fırçalıyorum geçiyor eskisinden iyi siyah lekeler fırçaladıkça temizleniyor hatta fırçaya geliyordu. Başka bir doktorda organik hindistan cevizi yağıyla fırçalayın demişti
biee23 minosu Dişlerinin tam ortasında o kadar kötü duruyoki hergün fırçalıyorum. Yeni oluştu zaten inşallah geçer zamanla. Deneyeyim bende o zaman h.cevizi yağınıni teşekkürler
biee23 sekerszkahve Benim oğlumda izin vermiyor ama eline başka fırça falan veriyorum oyalanıyor. Olduğu kadar fırçalamaya çalışıyorum
sekerszkahve biee23 bende deneyeyim inşallah bizde de işe yarar sağolun hepimizin yavrusuna sağlıklı güzel günler diliyorum