Eğer; ateş, ishal gibi enfeksiyon belirtisi yok ise bu dönem diş çıkartma dönemi olduğu için iştahta azalma olur. Ek gıda da çeşitlendirip hoşuna gideceği şeyleri deneyebilirsiniz. Bizim ki de şu an 7 aylık, biz iştahsızlığı 6. Ayda yaşadık, sonra bir dişi çıktı biraz rahatladı. Şimdi yine yavaş yavaş başlıyor ama ek gıdada balkabağo, tarhanalı yumurta, muz falan sevdi. Sevdiklerinden desteklemeye çalışıyoruz.