wondar Kızlar 3.5 yaşında ki oğlum normal konuşuyor her şeyi söylüyor ama yaşıtlarına göre daha bebekçe konuşuyor harfleri tam çıkaramıyor normal mi?
bksh wondar Bi doktor söylüyordu mesela bazı kelimeleri öğretirken ebeveynin bebek gibi konuşmaması gerekiyormuş acaba öyle bir durum oldu mu alışkanlık da olabilir çünkü
wondar bksh hiç olmadı hem çok konuştum hem çok kitap okudum ama dili dönmüyor sanırım ş harfini t olarak r harfini y olarak t harfini k olarak söylüyor 😅