durubebek_ Kızım 2 aylık gece uykusuna 10 11 gibi geçiyor ama çok aglıyor artık esimde bende çok korkuyoruz baya bagıra bagıra aglıyo neden olabilir bu
aysebb durubebek_ O aylarda benim kızımda öyleydi 11 de uyurdu hep o zamana kadarda ağlar dururdu. Yenidoğan dönemi oluyor genelde böyle durumlar zamanla geçiyor birden ama uzun sürebilir hemen geçmedi bizde
xyz0987 durubebek_ 2 aylıkken bizimde oyleydi gaz olabilir atak olabilir uyku saatleri yanlış olabilir
durubahar durubebek_ aynısı bizde var. kızım 37 günlük memeyıde tutmuyor o krız anında her aksam uykuya gececgı zaman aynı şeyı yasıyorz biberonla beslıyorm emzik verıyorm sallıyorm zıplıyorm derken uykuya gecıyor
durubebek_ dygozcn yani gazını çıkarıyoruz ama tam uyutmaya çalışırken başlıyor uyuyunca rahatlıyor bir daha ki akşama kadar o derece aglaması olmuyor
durubebek_ aysebb umarım geçer çok aşırı bagırıyor çünkü sonra uyuyunca rahat ama bidahaki akşam uykusuna kadar
durubebek_ durubahar yaa bendw korkuyorum bir seyimi var diye ama gün içinde degil gece uykusuna geçeeken yaptıgı için uykudan oldugunu anladım bizde geze gese kucakta uyutuyorum
tanta durubebek_ evet o aylarda düzen olmuyor ama sen rutin oluştır hep aynı saatlerde uyutmaya çalış geçici bu süreç
talhamamy durubebek_ valla o aylarda uyku çok düzensiz düzen beklemeyin bizim 11-12-1-2-3 sürekli değişiyordu sımdı yeni yeni düzen oturuyor 6 aylık
durubebek_ talhamamy yaa öyle tabi ki ama uykusu geliyor gözleri kızarıyor uyutmaya calışınca da çok fazla tepki verip ağlıyor zamanla düzelir diye umuyorum
talhamamy durubebek_ düzelir düzelir Allahın izniyle annesi oglumda 5 aya kadar uyutacağımı anladığında ağlamaya başlıyor direniyordu yavaş yavaş alışıyo oda
durubebek_ etkafa demekki normal bu süreç ben biz de sanıyorum sadece gerçekten tam saati gelince başlıyor daha erken veya gec mi geçmemiz lazım uykuya acaba
etkafa durubebek_ zamanla geçiyor canım şu an daha küçük çok sık uyanmaları oluyor 6. Aydan sonra ben bir tütün oluşturmuştm