oykukpln 6 aylık bebeğim çok öfkeli kendini kasıyor kızarıyor kendine vuruyor alışkanlık mı bilmiyorum unutsun diye o an şarkı falan söylüyorum ama korkuyorum neden bu kadar öfkeli siz de böyle bir şeyle karşılaşan var mı?
tgccgrr oykukpln benim bebeğim de öyle bazen cimcikleyiveriyo beni. Genetik diyorum ben çünkü ben de çok öfkeliyimdir
oykukpln Ben aksine çok sakinim eşimde öyle öfkeli biri değil evde kavga olmuyo. Hani bizi görüp oluyo diyeyim neden böyle yapıyo bilmiyorum