Zeps93 eski hesabımda böyle bir post açmıştım 1 ay önce. Benim oğlumda 4.cu aya girdi gireli tüm uyku düzenimiz bozuldu. İlk 3 ay çok güzeldi gece uykularımız. 6.5 aylık oldu. 2.5 aydır zombi gibiyim. Ne zaman düzelir nasıl düzelir hiç bir fikrim yok 🙄 ama coook yorucu bu durum cooookkk.. ilk 4 ay ayakta gezerek kucakta omzumda uyutuyordum. 5.ci ayda hamak aldik. Onda uyutmakta başladım. Ama hepsi destekli uyku çeşidi. Benim yaşadıklarımın birebir aynısını yaşıyorsunuz:'(