Ben de bugün gıttım kanal tedavisi için yarın olucam inşallah emzirme durumunu sordum bır sorun olmaz çünkü çocuklarda bi durum olduğunda aynı ıgne aynı anestesı yapılıyor ama yıne her halılarda bı ıkı üç saat falan emzırmesınız dedi o kadar ben yıne bı 4-5 saat emzırmeyı dusunmuyırum yarın dolabda süt koymustum onlrdan vermeyı düşünüyorum bebegım 7 aylık