Kızım 4 yaşında 10 aylık da kardeşi var bu yıl kreşe başladı ve hiç hasta olmadığı kadar hasta oldu hiç abartmıyorum 1 hafta iyi bir hafta hasta geçen influenza oldu cok zor atlattı bir hafta ateşli gezdi kardeşine de geçiyor her hastalık istisnasız daha öksürükleri flan tam anlamıyla geçmeden dün yine ateşlendi bu hangi grip hiç bilmiyorum gripler ilaçlar hepsi birbirine karıştı ve benim gerçekten psikolojim bozuldu.Multivitamin kullanıyorum d vitamini flanda kullanıyorum çorbalarına et suyu koyuyorum daha ne yapabilirim bi akıl verin birde çok mız mız burnunu flan açtırmaz ayağına limon sarimsak zeytinyağı flan süreyim diyorum sürdürtmez kardeşi deseniz diş çıkarıyor üstüne hasta olunca cok huysuz geceleri 10 dakikada bir uyanıyor. Gerçekten artık ne yapacağımı şaşırdım.