anneann Arkadaşlar 350 bin bütçemiz var çok masrafı olmayan bagajı geniş olan araba önerisi rica ediyorum sizden
AlpSol anneann üstüne kredi vb ekleyip yılı daha yeni olanlardan alırsanız ileride tamir işiyle uğraşmazsınız Eski araba sık sık bozulur , masrafı çok fazla oluyor
anneann mavi2601 eşinize sorar mısınız Ford Fiesta 1.4 nasılmış ama bu 350 den fazla eşim onu almak istiyor bu arada ilk arabamız olacak arabalar hakkında hiçbir fikrimiz yokk🥲😅😅
Yusufagahinannesi Bu fiyata sorun çıkarmayan araba bulmanız zor. Dikkatli olun. İnşallah gönlünüzce güzel bi araba bulursunuz
Zeytinpekmez anneann bn 5 sene kullandım otomatikti LPG liydi. Çok rahat bi araçtı tamire çok nadir giderdi .
mavi2601 anneann yeterli bi araba oyle çok sıkıntı çıkaran bi araba değil dedi motoru falan temizse sorun olmazmış, ama kilometre için “bilemedim,ford için 500 600 bine kadar sorun olmaz ama bellide olmaz” dedi
05012025 anneann Ford fiesta bizim arabadan bizimde ilk arac ilk arac için gayet ideal tüm acemiliği falan atmalık bir arac ama bagajı falan küçük kalabalık aileyseniz sık seyahat falan ediyorsanız valiz falan cok sığmıyor 🥲biz seyajat ederken arkaa koltukların önüne koyuyoruz sığmayanları üstüne de yatak yapıp bebeleri orda yatırıyoruz 🥲
anneann Zeytinpekmez yaaa maşallah çok iyi eşimin almak istediği benzinliymis değişen vs yok sadece birkaç yerinde boya varmış km 217 bin miş alınır mı sizce
Meri-Mel anneann Km aşıri fazla canım bence ya 150 bin üstü çok çok zorlanmış bir araç gibi geliyor bana
Zeytinpekmez anneann km yüksekmiş o yüzden çok bilemedim . 2 sene önce 130 bindeki aracımı 365 bin tl ye sattık şimdi aynı araba 700 binlerde satılıyor . Bizim aldığımız araba o kadar kar yapmadı maalesef . Demem o ki km açısından yüksek ama sattığında kar ettiren bi araba . 100 bini geçen araba sıkıntı illaki çıkarmaya başlıyor.
nuh17 mavi2601 mavi2601 yani paranız yeterse tabiki linea bir üst modeli zaten sonra egea geliyor ama yetmezse albeadan memnunduk
barlasinannesiii merilla1 bizim kangomuz var 2004 model orijinal hatasız 1.05 motor tüm bakımları yeni yapıldı biz 350’ye satacağız bulunur yani daha uygunu bile bulunur
mavi2601 nuh17 evet güzel arabaymış tek sıkıntı yol tutuşuymuş o da hız yapılmadığı sürece çok sorun olmaz diye düşünüyorum
nuh17 mavi2601 Yani hız da yapmaz zaten eşiniz sürekli de yol yapmıyorsanız skntı olmaz bence bide az yakar aile arabası yalnız dizeldir