Şöyle ki benim oğlum en başından beri çok huysuzdu çünkü kolikti onu atlattık şükür şimdi de böbrek genişlemesi olduğunu ogrendik ileri seviye ve çok huysuz sabahları 30 dk dan fazla uyutamiyorum çığlık çığlığa ağlıyor bende o ağladıkça kendimi yemeğe verdim 80 kilo oldum şimdi aynaya bile bakasim gelmiyor ne yapacağımı şaşırdım yatağına alistirmistim şimdi uykuya götürür götürmez çığlık atıyor geceleri düzenli uykuları vardı ona bozuldu uyandığı zman geri uyumak istemiyor ağlıyor agirisi mi var bilemiyorum çok tükenmiş hissediyorum sinirleniyorum sinirlendigim için de kendimden nefret ediyorum gerçekten geçecek dedikce baska bişey oluyor 🥺