kreatifanne Merhaba arkadaşlar. Arkadaşımın bebeğinin karnının sağ üstünde doğumda küçük bir leke varmış sonra bir anda büyümüş . Çevresinde falan da yaşayan yok bilen yok . Kendim internetten baktığımda nf1 diyor ama yaşayan var mı ? !
Ruzgarguluu kreatifanne 6dan fazla kahverengi leke olursa diye biliyorum bu hastalığı benim oglumunda bacağında var kahverengi doğum lekesi büyük
kreatifanne kreatifanne kahverengi değilmiş . Kahverengi gözüken yer gölgeymiş o kahverenginin içeriiende ki beyaz kısımmış leke olan ? Bilenler yazabilir mi
kreatifanne Ruzgarguluu aslında kendisi de başta doğum lekesi deyip önemsememiş zaten sadece büyünce korkmuş 🙏🏻 Acaba büyümesi normalmidir ki ..
Ruzgarguluu kreatifanne beyaz ama o kahverengi değil 1 taneyse korkmasn çokça çıkarsa sıkıntı olabiliyor tuberosklorez olabilir deniyor takip etsin bazen vitiligoda olabiliyor
kutlunurr Doğum lekesi bu kardeşimin poposunda da vardı Şuan 22 yaşında büyüdükçe o da bğyğdğ sabit kaldı sonra