kardelen1209 yani dediğim gibi canım önemli olan doğru kullanım bir tanıdığım hiç yürüteç kullanmadı ama mama sandalyesinde uzun süre oturttuğu için çocuk parmak ucuna basıyor bilinçli bir anne olduğun sürece bindirmekte sakınca görmüyorum
Exstra olarak kovalamaca oynaması çok eğlenceli oluyor 😍