azramelam Arkadaşlar lütfen kimseyi kırmak istemiyorum ama mantıklı düşünürsek emziren bir insanın en çok su tüketmesi gerekir. Neden? Çünkü Süt olsun diye demi. Evet şimdi akşama kadar emziren bir anne beslenmez ve yeteri kadar su içmez ise ne olur? Süt azalır. Bu kadar basit bir konu daha da başka birşey, yazmak istemiyorum lütfen bebeğinizin hakkına girmeyin emen bir bebeği de memeden soğutmayın. Bestlak Süt damlası kullanabilirsiniz 1,5lt suya 20 damla.