Postpill one isimli bir ilac icmistim ben. Ictikten sonra 8 saat emziremiyorsunuz o sutu de sagip dokmeniz gerek onun disinda sorun yok. Bu ilacin icindeki madde zaten emziren anneler icin guvenli olanlardan biriymis Osman Gonulalin bir videosunda izlemistim. Levonorgestrel diye bir maddeydi sanirim