kirazmevsimi_ Bayramdan sonra 14.ayina gircek o zaman yaptirmak istiyorum şuan hasta ve huysuz birde aşı ustune gelmesin istiyorum. 14.ayda yapilir mi acaba ilk kez yaptircaz ?
asrinhatasi kirazmevsimi_ yaptırılır tabi 1yaştan sonra başlayan çok var ancak doktordan bir planlama isteyin bence. Kaç doz olacak hangi aşıyı hangi ay vurulacak planlar öyle yaptırırsınız
MeetJoeBlack kirazmevsimi_ yapılır tabi, menenjit aşısına istediğiniz zaman başlayabilirsiniz. 1 yaş üstü başladığınız için de 3 doz bexsero, 1 doz nimenrix yapılır. Ama doz aralıklarını doktorunuz ayarlar.