Kızım dört bucuk aylık bır suru mama denedım hep kabız oldu son ıkı aydır SMA mama kullanıyorum sıkıntısızdı bır haftadır hep kabuz catlama derecesıne gelıyorum kızım lahman yapmak zorunda kalıyorum onerınız varmı kremler zeytınyagları hersey denedım faydasız gunde bır ıkı kasık rezene bıle verdım