Sevgili anneler merhaba özellikle çocuklarının yaşı büyük olan annlere sorum .Oğlum 14 ,5aylık yakında 15 olucak sizlerde bu dönem nasıl geçmişti benim oglimda gözlemledigim iştahsızlık var biraz malum diş dönemi birde sallanarak uyumak yani devamlı ayakta istiyor sanırım temas etmeyi seviyor lakin çok yorucu bu kesinlikle beşikte yatmak istemiyor uyutup ,besigine koyuyorum ağlayarak uyanıyor oldukça sabırlı olmaya çalışıyorum ama uykusuz kalınca da sinirli oluyorum ne yapmam lazım sizin 14 15. Ayınız nasıldı? Öneriniz varsa alırım .