kubrakaradumann Kızlar sonradan toparlanıyor mu yoksa öyle mi kalıyo yanlış anlaşılmasın bebeğimi emzirmeyi çok seviyorum asla şikayetçi değilim ama göğüs sarkması da hiç hoşuma gitmiyor yani
-Ozge- kubrakaradumann Ben zaten iri göğüslü biriydim sonrasında 16 aylık bir emzirme sürecim oldu illaki sarktı ve düzelmedi belkide iri olduğu içindir bilemiyorum
yohh_yavv kubrakaradumann bebeğimi 9 ay emzirdim ve şuan 16 aylık göğüslerim eski boyutuna döndü ama sarkık
ByAslan kubrakaradumann Malesef hep öyle kalıyor 17 ay emzirdim şimdi de 6 aydır emziriyorum ve tek meme emiyor benim çocuklar sol büyük dağ küçük kalıyor baya fark var 😁
26merve26 kubrakaradumann maalesef sarkıyor bende büyük göğüs biri değildim ama ilk emzirmeden sonra öyle sarktı şimdi ikinci oğlum oldu ondada aynı şekilde yani inek memesi gibi 🥺
kubrakaradumann -Ozge- benim normalde fazla iri değildir 4 aydır emziriyorum henüz ama şimdiden sarktı