minikoalaannesi Ic pilavli tavuk kapama yapmayi dusunuyorum tavugu haslasam, ic pilavi da yapsam 1 gun sonra firinlasam olur mu? Iftara misafirim gelecek ama bebekle yemek cok zor oluyo aksamdan simdi yapmayi dusunuyorum
Rez minikoalaannesi bence olmaz. Basit bi yemek zaten bebeğin uyuduğu vakit yapın derim. Pilavı tekrar ısıtmayı sevmiyorum ben ondan sanırım
Rez minikoalaannesi tavuğun hangi bölümünü kullanacaksanız baget mi? Öyle ise haşlamadan direkt tencereye alın üzerine soğan sarımsak rast gele doğrayın az yağ az salça tuz baharat yarı su ekleyin kısık ateşte 1 saat pişirin. Pilavı da ayrı yapın serviste altına pilav üstüne tavuğu bırakın mmmmm
minikoalaannesi Rez tavugu bir gun onceden haslayayim bari simdi bir de onun haslanmasiyla ugrasmamis olurum
Rez minikoalaannesi ay ben o kadar uğraşmıyorum tavukla :)))) ama aynı gün yapın derim 1 yaş oğlumla tüm gün paçamda yemek yaptım siz hayli hayli yaparsınız:))) oğlum bi bende var çok huysuz
minikoalaannesi Rez 4.5aylik bebegim ve atakta ayrica dis huysuzlugu var maalesef gunduz uykusu yok denilecek kadar az ve kucakta duruyor sadece….
Rez minikoalaannesi bilmez miyim Allah yardımcınız olsun, yetişir inşallah panik olmayın ellerinize sağlık şimdiden
minikoalaannesi alinmom valla tavugu hasladim artik o bari aradan ciksin diye soslayip firinlicam yabanci yok kayinvalidemler geliyo yemege bebek oldugundan beri agirlayamamistim pek heveslendim oyle ramazan da olunca beni idare ederler 🥲❤️