brc1a Selamm kızlar, bebeğim 1.5 aylık. Bugün kakası normal hardal renginde ama baya bi köpüklü geldi. Başına gelen var mıdır?
mervesare01 brc1a bizim çoğunluk hep öyleydi doktor gazı cikiyordur ondan demişti. Ve her alt değiştirme de yapardı. Şimdi 2 gündür yapmıyor öyle kaka da 1 kere yaptı ne yapacağız bilmiyorum
likeli brc1a gaz olabilir sütünüz tazyikliyse ondan da olabilir. Kan görmediğiniz sürece endişe edilecek bir durum değil.
Yamans_mom_ Benmde aynı sorun vardı . Gazdan diye düşündük . Doktor Relactaz damla verdi laktoz sindirimi için . Sonrasında düzeldi
brc1a Bu hafta kontrole gittim sordum tavuk yemeyin dedi mukuslu mu dedi hayır dedim tamam o zman önemli değil dedi. Tavuktan uzak durmak gerekiyormuş emzirirken ben şu sıralar biraz nuggeta sarmıştım 🙈