Hanımlar oğlum 4 aydır yoğun bakımda kalp ameliyatı oldu sonradinda trakeostomi işlemi yapıldı şu an karaciğer emzimleri yüksek olduğu için yatıyor ama bu hafta taburcu olucagiz inşallah alaninda çok çok iyi bir çocuk doktoruna ihtiyacim var kendi kliniği olur özel doktor olur özellikle antibiyotikden uzak duran bi doktor çünkü oğlum 4 aydır yoğun bi şekilde antibiyotik kullanıyor artık zarar veriyor oğluma safrada kum cigerde damar yumağı gibi vs. Yoğun bakım doktoru vücudunda olan rahatsızlıkları antibiyotik kullanımından dolayı olduğunu söylüyor nolur bilgisi olan yazsın oğlum tabrcu olur olmaz doğru doktor takipli olmak stiyorum herhangi bişey olduğunda direk ona gidebileyim