nazonunannesi Kızlar bebegım sadece mama alıyor gunde ne kdr su vermelıyım doktor almak ısterde ver dedı ama mıktarı sormadım
mirahmet nazonunannesi ben 2 çay kaşığı kadar veriyorum hem kendi sütümü hemde mama veriyorum (her gün vermiyorum )
Tosbigin_Annesiii nazonunannesi benimde beneğim 3 aylık olucak kötü günler geçirdiğimiz için sütm baya azaldı bizde mama veriyoruz ama doktorumuz kesinlikle su vermeyin rota virüsünü virüsleri tetikliyor dedi bilemedim şimdi
suheyla92 nazonunannesi 1 2 cay kasigi verebilirsiniz ama vermeseniz de olur kis ayindayiz su kaybetmez vucut mama zaten suyla yapiliyor. Yaz olsaydı mutlaka verin derdim