Kızlar geçen hafta perşembe sağlık ocağına çıktım avelox antibiyotik başladı ciğerlerin çok dolmuş dedi hiç anlamadın mı dedi neyse asist 1200 lük verdi birde nac var evde yani hiç bir ilerleme yok çocukların havalarindan da kullandim ara ara yok hiriltim hiç geçmedi son 2 antibiyotik kaldı bir türlü balgamq dönmedi oksuremiyorum ne kullanabilirim ne iyi gelir öneriniz varmi