6.5 aylık kız bebek günde 5-6 kez emziriyorumdur sanırım. Sabah öğleden sonra bir de akşam olmak üzere 3 kez de mama veriyorum. Benim bebeğim bir aylıkken doğru düzgün emmeye başladı meme reddi yaşamıştık. Hatta herkes biberon vermeye devam edersen memeni eninde sonunda reddedecek demişti bırakamadık mamayı çok üzüldüm istemeyecek ama alıştı bu düzene sanırım. Biberonunu tanıyor mama olduğunu biliyor mesela ayırt edebiliyor yani ama karnı tok bile olsa meme istiyor seviyor emmeyi. İnşallah böyle gider ama mutluyum en azından kritik dönemi atlattık.