Kızlar oğlum 40 hafta 3300 gr 51 cm doğdu 8 aylık kontorlünde 68 cm boy , 7600 kilo dendi. Doğumdan sonra sağolsunlar eşim ve ailesinin yaşattıklarından dolayı stres ve üzüntüden sütüm 5 aylıkken felan kesildi mama verdim 5 bucuk ayı geçerkende ek gıdaya da geçtim. Kilosu ve boyu nasıl sizce çok mu az 😔 çok hareketli ondan dolayı olabilr mi? Bir de ben çölyak hastasıyım ondada cıkmasından korkuyorum. Nolur dua edin bir şey çıkmasın rabbim tüm evlatlarımızı korusun. 🤲🏽