derici ben de 1 buçuk aylıkken yatırdım, onun için reflü yatağı almıştım onun süngerinde büyük delikleri oluyor boğulma riskine karşı içim daha rahattı. Gerçekten kesintisiz rahat uyuyordu ama 3. Ayda kendi istemedi sonra gazımız da bitti . Biz hiç sorun yaşamadık kısacası