Andromedauzay nişanlıyken yaptırdım 3 seans gittim evlenip yurtdışına yerleşince gidemedim hem daha pahalıydı hem dil bilmiyodum diye gidemedim yüzümde ünivde şaplı yemek yedirdiler diye tüylenme sorunu çıktı ki faul kısımlarımda bile tüy olmayan ben şimdi yüzümdeki kıllarla uğraşıyorum 12 yıldır maalesef. 3 seansa rağmen yanaklarımda azaldı büyük oranda, devam ettirebilseydim çenem ve gıdımda da biterdi eminim ben faydasını çok gördüm tüm vücut gidiyordum baya baya azaldı