Ballloglum benimki de 3 yaşında ve tam da böyle. 1 yaşında da kardeşi var. En son dün gece oturup ağladım sinirden. Kendi kendine oynamıyor. Hadi saklambaç oynayalım, hadi kovalamaca oynayalım diyip duruyor. Kreş arıyorum ben de. Kendi yaşıtlarıyla oynaması çok daha iyi olur umarım. Tükendim gerçekten. Ne yemek yiyor ne uyuyor ne duruyor. Sabır sabır da bir yere kadar