Timurmom kızımın doktoru ortalamanın altında doğduğu için 1 yaşında 73 cm olmasını çok problem olarak görmedi. 1 yaş için ortalama 75 cm olmasını bekleriz 2 cm çok büyük bir fark değil demişti kontrolde. Bir de genel gelişimi iyi olduğu için bazı çocuklar ergenliğe kadar minyon giderler bu bir problem olduğunu göstermez diyor bize hep. Kilosu da ortalamanın altında. 2900 doğmuştu 1 yaş kontrolünde 8.800’dü. Doğum kilosunun 3 katını yakaladığı için yine sıkıntı yok dedi doktoru. Ben kilo ve boya takılmayı bıraktım artık.