Özel Belediye hastanesinde doğum yaptım. Serviste tektim geceydi o kadar güzel ilgilendiler ki. Kendi 9 ay gittiğim doktorum tatildeydi hiç tanımadığım bir doktor geldi normal doğumdu. Doktor olmasa bile olurmuş ebeler o kadar iyiydi. Başımda 2 ebe 2 hemşire bir hasta bakıcı vardı ben yok demesem duşa bile onlar sokacakti. Ay bir de hemşire doğumdan sonra bana kahve yaptı getirdi o kahvenin tadını hiç bir zaman unutamıycam ilaç gibi geldi