ysm53 süt talep meselesi. Ne kadar çok emerse beyine o kadar çok uyarı gidiyor ve süt üretimi oluyor. Bebek emdikçe uyarılıyor göğüsler. Bence sağım da yapmanız bana göre mantıklı. Ben günde 3-4 kere bazen 2 kere veriyorum. Örnek sabah 8 de uyanıyor emziriyorum, tek meme emdiği için süreyi uzun tutuyorum yarım saat falan. Sonra sakinleşiyor doyuyor; o sırada ben kahvaltımı yapıyorum evi hafif toparlıyorum 1 saat bazen 1.5 saat geçmiş oluyor. Beşiğinde oyuncakları var oyalanıyor. Sonra tekrar emziriyorum bakıyorum sütüm çok aşırı gelmiyor yani 40,50cc anca çıkıyor. Emdikten sonra gazını alıp 80-90 cc mama veriyorum. Mamayı verdikten sonra en az 3 saat hiç mama takviyesi yapmıyorum, emmek isterse emziriyorum. 3 saat dolunca durumuna göre açlığına göre mama oranını ya yükseltiyorum ya azaltıyorum. 3 aylık olduğu için öyle 30-40-50 cc ler yeterli olmuyor. Akşam 10 yada 11 de uyur. Uyumadan önce de 100 yada 110 civarı yapıyorum içiyor sabah 5-6 ya kadar bir sıkıntısı yoksa uyuyor. Önceliğim hep emzirmek oluyor ama dediğim gibi benim çok aşırı şakır şakır bir sütüm hiç olmadı mecbur mama veriyorum. 6800 dü kilosu. Sağlık ocağında bakmışlardı. Kilosu çok fazla acilen mamayı kes dediler ama doymuyor nasıl keseyim, aç mı kalsın çocuk. Çevremde herkes diş çıkaracak işte yürümeye başlayacak o zaman bu kilosu bile kalmayacak diyor ama bakalım bende kilosunu dert ediyorum kendime