Tugbayir 16 aylık oğlum da öyle 8 9 aylıkken yerdi 1 yaşından sonra bıraktı , yani sinir hastası olup çıkacam ama son zamanlarda artık umursamaya çalışıyorum yemek istemiyorsa yemesin yoksa kendime zarar verme boyutuna geldi , tavsiyem takmayın , bence bir bebek nasılsa öyledır yani arada uçurum oluşturacak ne bir ilaç ne bir değişim olabilir